Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přiznám se, že mne zklamali komentáře pod článke, resp. ingnorance diskutujících, kteří se plýtváním vodou ještě chlubí. Voda je skutečně drahou komoditou, a plýtvání s ní, ji bude zdražovat i nadále. Na konferencích zmiňovaných panem poslancem jsem nebyl, je to ztráta času, a tedy i další plýtvání. Jen aby jste si odělali obrázek jak se s vodou zachází, tak Vám mohu říci, že na výrobu jednoho hamburgeu je třeba 2.500l vody, což odpovídá požární cisterně, resp. požárnímu vozu.

0 0
možnosti

Nikdy jsem od svých rodičů neslyšel, že by se mělo šetřit vodou.

A nikdy jsem své děti nevybízel k šetření vodou.

A spolehlivě vím, že šetření vodou přináší její zdražení, což mám i experimentálně ověřeno.

A Vás, pane Babiši, považuji za mimořádně špatného a lhavého člověka.

0 0
možnosti

To ja treba vodou setrim. Piju jen kazdou druhou sklenicku. Rybickam nedam novou vodu dokud nevypijou tu starou.

0 0
možnosti

kolikze te vody se ztrati, nez doputuje k zakaznikovi?

0 0
možnosti

Kde je ta voda ?

Voli ji vypili.

Kde jsou ti voli ?

Pani je snedli.

Kde jsou ti pani ?

Na hrbitove zakopani.

0 0
možnosti

Tak jsem se kouknul z okna a vody vsude dost. Kouknul jsem na globus a vody taky dost. Sice ne vsude, ale dost.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS