Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud se správně třídí odpadky, nevidím v plastových obalech a taškách až tak velký problém. A myslím si, že konkrétně plasty u nás většina lidí separuje od ostatních odpadků a vyhazuje do žlutých kontejnerů.

1 0
možnosti

No a ve Francii zakázali baťohy:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/A-je-to-Francouzi-zakazali-noseni-batuzku-446692

V čem budem nosit nákupy, až to přijde i k nám?

0 1
možnosti

R^ Jsme zavalení plasty, a to mi vadí. Jenže je to obrovský byznys, který vše ovládá. S ním nikdo po dobrém nehne. Každá drobná snaha omezit plasty mi však je sympatická. Jedna koruna za plastovou tašku? Směšná částka. Nejméně desetikoruna, aby si mnozí rozmysleli, zdali kupovat nebo zdali nosit s sebou svoji tašku (je i skládací), tak, jako s sebou všude nosí třeba mobil.

1 1
možnosti

Pěkný nesmysl. Proč?

1) K nakupování se zpravidla rozhoduji na poslední chvíli, většinou 10-20km od domova. Mám se v takovém případě vracet domů pro tašku? Jsou vyprodukované výfukové plyny ekologičtější než použití plastové tašky?

2) Plastovou tašku dále pak používám na odpadky. Pokud o tuto možnost přijdu, budu donucen k nákupu pytlů na odpadky. Ty jsou mnohem silnější a rozkládají se tedy mnohem déle (kdoví jestli pro jejich výrobu neplatí nějaké "duchaplné" nařízení EU). I v tomto případě ekologie pláče.

Ať si každý nakupuje do čeho chce a nechtějte to nařizovat. A zkuste si všimnout, že ve Vaší NEplastové tašce nesete spousty výrobků zabalených do zbytečně robustních plastových obalů už z výroby. To Vám nevadí?

2 0
možnosti

"Dnes už není neobvyklé, že v obchodech u pokladen potkáváte nakupující s vlastními taškami." asi nejsem zdaleka sám, kdo nakupuje s vlastníma taškama odjakživa;-D

1 0
možnosti

Plastová taška z Teska byla super, nesloužila jen jednou, ale i jako pytel na odpady. Škoda, že je Tesko začalo zpoplatňovat. Jiné plastové tašky byly pro tento účel úzké.

1 0
možnosti

No nemám se čím chlubit, ale viděla bych to u mě asi tak 150 tašek za rok. Doma mám plnou skříňku narvanou plastovýma taškama. Vždycky si říkám, že nesmím zapomenout a vzít si je do obchodu, teď když jedu nakupovat z domu, tak si je opravdu beru. Ale bohužel to většinou beru do obchodu z práce nebo když jedeme z hřiště a i když jsem si spoustu tašek strčila už i do auta tak jsem je tam většinou stejně nechala a v obchodě si vzala nový. U mě by to vyřešila jen opravdu vysoká cena. Tak kdyby chtěli za tašku 15-20 Kč tak to už by mě opravdu donutilo na to myslet. Jinak se obávám, že se nezměním:-/Rv

1 0
možnosti

Vlastní látková taška je levná i praktická. Mám takovou v kabelce, ale mužům by neslušela. Asi si nechám patentovat nějakou "mužnější", návrh už mám.

1 0
možnosti

Jako že by mužům neslušela, když by ji měli od kasy do auta ve vozíku, a pak z auta do bytu?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 525x
Poslanec Parlamentu České republiky; Člen výboru pro životní prostředí; Člen podvýboru pro financování péče o životní prostředí; Člen podvýboru pro myslivost, rybářství, včelařství, zahrádkářství a chovatelství; Člen hnutí ANO 2011.

Seznam rubrik