Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M37i14l29a80n 18K92e36s76l

26. 8. 2016 22:20

Kdo na to má?Na jednom stánku v Brně prodávali meruňky za cenu 120Kč/kg.V Lidlu je měli za 70 Kč.Asi ty za 120 byly chutnější,byly dovezeny někde od Mikulova a ty za 70 až z Řecka.Proč ten velký cenový rozdíl.Cena se mi zdála poněkud přehnaná,ty druhé mi nechutnaly tak jsem si nekoupil žádné.Nakonec jsem koupil řecké broskve za cca 30,tvrdé jako kameny.Dal jsem je na sluníčko a za dva dny byly perfektní.Nic jiného nekupuji.

0 0
možnosti
Foto

K97a25r74e13l 12C28a30c15h

26. 8. 2016 14:22

Někdo by se měl seriózně zamyslet nad tím, proč jsou některé potraviny z dovozu levnější, než náklady na výrobu stejné potraviny u nás. Je to tím, že naše zemědělství má vyšší náklady, nebo tím, že je výroba v zemi původu těch levných potravin více dotována? Kde kdo nadává, že pole jsou jen samá řepka. Já k tomu mohu jen říci, že zemědělce přece dnes nikdo nenutí, aby pěstovali řepku. Zemědělci pěstují a chovají jen to, z čeho jim kyne nějaký zisk a tedy zdroj vlastní obživy. Když se vyplatí řepka, budou pěstovat řepku a nebudou pěstovat něco, co od nich bude někdo ochoten vykoupit jen za cenu pod vlastními výrobními náklady. V tom je celý problém. Žádné vlastenectví českých spotřebitelů nemůže české zemědělce zachránit.

0 0
možnosti
RH

Já bych zvýšil dotace pro Babiše. To je myslím taková rozumná cesta jak podpořit zemědělství.

0 0
možnosti
Foto

Ale jenom pro něj. Nikdo jiný by nevěděl jak správně s těmito penězi naložit. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 525x
Poslanec Parlamentu České republiky; Člen výboru pro životní prostředí; Člen podvýboru pro financování péče o životní prostředí; Člen podvýboru pro myslivost, rybářství, včelařství, zahrádkářství a chovatelství; Člen hnutí ANO 2011.

Seznam rubrik