Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Vážený pane poslanče, kolik Vám ta lobby vynesla?

2 0
možnosti
MJ

Pane poslanče - polibte si

2 0
možnosti
RV

Pořád nechápu, proč se mě má úředník a jeho prostředníctvím poslanec a vláda hrabat v mém životě a nutit mě platit a dělat zbytečnosti. Příklad: pásy v autě, vymetání komínů, revize kotlů, nákupní povolení, když mám zbroják, zákaz prodeje určitých látek, sajrajt v benzínu a naftě.....Od toho tady stát není. Může k tomuto zaměřenému chování výrazněji napomoci pojišťovna - nemáš pásy, zaplať si doktora, chceš fet, zřekni se léčení , nemáš revizi - nic ti nezaplatíme aj. A já jako svéprávný běloch si podle toho zařídím. I s tím, že se třeba ufetuju a ugriluju ve starém komíně. Bude to moje volba. Nepotřebuji poslance a úředníka, aby mě vodil za ruku i na záchod.;-€Rv

3 0
možnosti
JH

J75a23n 96H42r58u79z51a

16. 11. 2016 13:48

Je mě záhadou proč se poslanec za ANO a člen podvýboru pro myslivost, rybářství, včelařství, zahrádkářství a chovatelství zabývá revizemi kotlů (blog 9.11.2016) a čistěním komínů. A co včeličky pane poslanče?;-D

4 0
možnosti
MS

Komín je potřeba protahovat pravidelně. :-)

1 0
možnosti
Foto

Koukej dobytku plnit to co jsme ti nařídili. Tak nějak si překládám starost jednoho daňového farmáře o jeho lidský dobytek.

6 0
možnosti
SN

:-)......Pane autore! Bydlím v baráku postaveným v roce 1953 . KOmín jsem si vymetal sám, ba i popel a saze z dolních dvířek vybral. Za celou dobu žádný problém! Dnes vypláznu jako důchodce 1000 a 2000 kč za pro mně nepotřebnou věc.

Kotel .... mám nový litinový kotel, nevidím, co na něm může nějaký odborník zjistit. Topím dřevem a uhlím, to je snad normální ! POkud to nějací lobbisté prosadili, nechť odborník přijde kotel prohlédne, ale na náklady státu ! Já to nepotřebuji. Jedinou Vaší snahou je jen zdírat lidi o peníze ! Rv

6 0
možnosti
RV

Zrušte pojistku, komín si vymetejte nadále sám a kotel přeci nemáte. Máte ohniště ne?:-) Za ušetřený peníz si kupte něco dobrého, co potěší tělo či ducha.

1 0
možnosti
JB

J30a70n 14B50u98r52i50a42n

16. 11. 2016 11:53

Vážený pan poslanče, velmi vítám Vaši snahu o to, abychom se jako lidé chovali bezpečněji. Zároveň bych Vám chtěl doporučit další téma, které je třeba zákonně zpracovat - boty!

Nejvíce úrazů se totiž lidem nestane, když leží či sedí někde v posteli či křesle, ale když stojí nebo jdou a mají tudíž na nohách boty či přezůvky. Navrhuji tedy, aby bylo uzákoněno povinné používání obuvi ze zimní podrážkou v zimních měsících. A dále jsem si všiml, že lidé často používají boty, které jsou značně opotřebené - ošlapaný vzorek či dokonce prošlapaná podrážka, roztrhaný svršek apod. Nebyla by tedy od věci pravidelná kontrola obuvi revizním technikem.

Pevně věřím, že se tohoto úkolu některý z našich zákonodárců ujme a učiní konec nebezpečnému hazardování se zdravím národa.

7 0
možnosti
Foto

Prvním krokem by mělo být založení úřadu a pak založení komory certifikovaných kontrolorů obuvi.

R^

7 0
možnosti
FD

Ještě nevyhořel dům postavený dejme tomu po 1970 z důvodu vadného komína.

Takže buzerace.

5 0
možnosti
Foto

Pokud je blog myšlen jako hořká satira tak OK.

Bohužel to asi i tento pan Babiš myslí vážně. Taky jeden, který chápe Orwella jako návod.

Jenomže Orwell psal 1984 jako varování !

7 0
možnosti
RV

Demolitin man je také jen béčkový film a né návod na společnost. Ovšem je jiná doba.......

1 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 525x
Poslanec Parlamentu České republiky; Člen výboru pro životní prostředí; Člen podvýboru pro financování péče o životní prostředí; Člen podvýboru pro myslivost, rybářství, včelařství, zahrádkářství a chovatelství; Člen hnutí ANO 2011.

Seznam rubrik