Diskuse
Konec aut se spalovacím motorem?
Děkujeme za pochopení.
L56u11b61o14š 26K20r15i72m57l
Ano, to je všechno hezké, ale co bude dělat cca 45% evropské pracovní síly, která je závislá na automobilovém průmyslu, ropném průmyslu, těžkém průmyslu dodávajícím výrobcům a nakonec co budeme dělat s frakcemi z ropy - benzínem a naftou? Rudé mozky v EU a DE vymysleli zase pěknou blbost.
T34o46m59á89š 25D38v14o97ř39á41k
Montování elektromobilů nevyžaduje o nic méně lidské síly než montování aut se spalovacím motorem. A vývoj je také srovnatelně náročný.
A o osud benzínu a nafty bych se nebál. Co se vlastně dnes dělá s petrolejem? Ať už se s benzínem a naftou bude dělat cokoliv, tak to bude lepší než spalování ve městech lidem přímo pod nosem.
Z54b17y52n19ě31k 62H29l31á43s25n34ý
Nafta už v Německu pomalu končí.
M36i61l35a30n 97S76t30e71h10l97í36k
Myslím si, že je to logický vývoj. V roce 2030 (ale nejspíš mnohem dříve) budou určitě k dispozici mnohem kvalitnější baterie, zejména pokud jde o jejich kapacitu, hmotnost a rychlost nabíjení. Problémem pak nejspíš nebude samotný provoz elektromobilů, ale dostatek elektrické energie. Provozovatelé jaderných elektráren na tom budou v tomto směru určitě lépe.
T74o26m29á17š 67D18v46o12ř95á31k
Dostatek elektrické energie rozhodně problém nebude. Na současný vozový park ČR by v případě okamžitého a úplného přechodu na elektromobily stačilo 1-2 Temelíny, což je v podstatě současný vývoz.
Nevím, jestli budou v roce 2030 baterie o tolik lehčí, ale rozhodně by měly být mnohem levnější. Muskovi se je zatím daří zlevňovat o nějakých 10 - 15 % ročně, takže kdyby mu to tempo vydrželo, tak by opravdu v té době měly být baterie oproti dnešku velmi levné.
L43a17d49i58s51l82a63v 90J83í39l41e98k
Kromě ekologické stránky budou mít nastupující elektromobily i dopad v oblasti mezinárodní politiky. Povedou k poklesu zájmu o ropu, tím klese její cena a klesnou příjmy určitým zemím.
- Počet článků 53
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 525x